Mainitsin jo aiemmin, että kuluneella viikolla tuli siirreltyä tekstiä Art Mediumilla muuallekin kuin edellisessä tekstissä esiteltyihin tuikkukippoihin.
Jääkaapin ovea ei ole tarkoitus täyttää magneeteilla, kuten joskus aikoinaan, mutta varastosta löytyi iso laatikollinen erilaisia oksista sahattuja ja täydellisesti jääkaappimagneeteiksi sopivia kiekkoja, joten ainakin yksi oli pakko kokeilla tällä uudella tekniikalla:
Olkoon tuo kiekko nyt ainakin jonkun aikaa ovessa muistuttamassa siitä, että jokaisesta hetkestä tulisi nauttia ja ettei elämästä kannata tehdä turhan monimutkaista... Tuon muistaminen on monesti helpommin sanottu kuin tehty, mutta ehkäpä sen oppii muistamaan, kun sen muutaman kerran päivässä lukee :)
Varastosta löytyneet puukiekot, kuten myös monenlaiset pienet vanerilevyt ovat peräisin siltä aikakaudelta, jolloin tein paljon kaikenlaisia wc-kylttejä, saunakylttejä, pikkutauluja ym. Tuosta aikakaudesta on aikaa jo 10-15v :) Kiitos nyt vielä jälkikäteenkin Iskälle, joka silloin auttoi sahailuhommissa!
Tämäkin vanerilevy on peräisin samasta laatikosta:
Ja sitten vielä yksi säilyketölkki, joka odotteli maalattuna kaapissa jotakin sopivaa tekstiä kylkeensä:
Siinäpä kaikki tällä erää. Toivottavasti huomenna on nätti päivä, jotta pääsisin viikon urheilutauon jälkeen vähän haukkaamaan happea ulos nyt kun flunssa tuntuu jo helpottavan :)
Syksyistä viikonloppua kaikille!