Tekstinsiirtotyönä esiteltäköön tällä kertaa vaatimaton pieni pallero, jonka yhtenä iltana väsäsin makuuhuoneen ikkunankahvaan roikkumaan.
Palleron alla nököttää pieni orkidea, jota ei tarvitse juottaa eli se saattaa pysyä hengissä jopa minun hoidossa. Ja orkidean vieressä joskus joululahjaksi saadut ihanat valkoiset mariskoolin tyyppiset kipot. Luulenpa, että yksi blogin lukija tunnistaa käärineensä ne joskus joulupaperiin :)
Ulkona paistaa vielä aurinko, joten kipaisen antamaan maalattavana oleville tuunailutöille seuraavan maalikerroksen. Muuten, yllättävän monta kerrosta tarvitaan peittämään vihreää lasia... Esittelen tuotokset täällä sitten kun ne joskus valmistuvat :)



